czwartek, 3 listopada 2016

BORDO

Witajcie Kochani, u mnie za oknem pogoda strasznie ponura.  
Jedyną rzeczą jaką dziś chciałoby się robić to leżeć pod kołdrą w łożku i pić ciepłą herbatę. Myśle, że nie ja tylko dziś tak mam :).

Wracając do stylizacji przygotowałam dla Was trend tej jesieni, mega kobiecy odcień czerwieni czyli bordo.
Odcień ten jest niedocenianym, a jednak najmodniejszym kolorem tego sezonu.
Ciemnoczerwona barwa urozmaici nawet najbardziej klasyczny strój dodając mu elagancji i pazuru.
Z ubraniami w tym niezwykłym kolorze, można skomponowac bardzo szykowne połączenia.

Moja dzisiejsza stylizacja składa sie z bordowej marynarki, którą w cieplejsze jesienne dni można wykorzystac jako płaszczyk.
Do tego długa oversizowa koszula, którą można nosić jako sukienkę.
Czarne klasyczne rurki, oraz zamszowe botki na obcasie .

Miłego popołudnia :).




BORDO - MODNAPOLKA.pl













Marynarka-Marks&Spencer
Koszula-French Connection
Spodnie-Denim
Buty-Office London

15 komentarzy:

  1. Ja przepraszam ale gdzie ten bordowy-czerwony płaszczyk/marynarka? Bo widzę tylko śliwkowy-fioletowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to jest bordo, każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie.
      Pozdrawiam anonimowego użytkownika .

      Usuń
  2. Bordo jest piękne ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest boska, ten krój i kolor, świetnie się w niej prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te geometryczne buty prezentują się naprawdę super;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej:)
Copyright © 2016 nataliistylee , Blogger