wtorek, 24 stycznia 2017

ZIELEŃ

Witajcie Kochanie, po małej przerwie wracam do Was z postem w kolorach zieleni.

Zimowe trendy co sezon zaskakują nowymi kolorami, ale na szczęście są też elementy powtarzające się, do których warto wracać. W tym sezonie popularna w naszej szafie będzie  zieleń w każdej postaci – to kolor sezonu zimowego 2016/2017.

Stylizacje w barwach zieleni wyglądają interesująco zarówno w wersji codziennej, jak i wieczorowej. Pojawia się w modzie ulicznej oraz na wybiegach wielkich domów mody. 

W mojej dzisiejszej stylizacji główną rolę gra wełniany pleciony płaszcz, oraz golf w odcieniach zieleni, do tego proste jeansy z wysokim stanem i moja niezawodna czarna torebka .


Życzę Wam  miłego popołudnia ! :)











 





Płaszcz - red herring
Golf - Kik
Jeansy - River Island
Torebka- Atmosphera

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentujesz się w płaszczu. Mam podobny z H&M i jest moim ulubieńcem. :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=185

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pasuje Ci taka butelkowa zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary są fantastyczne i wszystko mi sie podoba ;) brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ten kolorek! Coraz czesciej go właśnie widze u dizewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w tej zieleni :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej:)
Copyright © 2016 nataliistylee , Blogger