czwartek, 9 lutego 2017

WALENTYNKI- PREZENT DLA UKOCHANEJ OSOBY

Witajcie Kochanie,
 dziś przygotowałam dla Was post z pomysłami i inspiracjami na walentynki :)

Zapewne nie ja jedna mam ten problem, że nie wiem  jaki prezent wybrać? Co będzie najlepsze i najbardziej odpowiednie.? 

Często przy różnych tego typu okazjach czy to Dzień Matki czy urodziny brakuje nam inspiracji i pomysłów. Jeżeli nie macie zupełnie pomysłu, co sprezentować ukochanej osobie, można podejść do tej kwestii na zasadzie prezentu, z którego skorzystacie oboje. W grę wchodzi kolacja w dobrej restauracji, wypad na lodowisko, czy po prostu schłodzony szampan z truskawkami. Jeżeli jednak chcielibyście dorzucić do tego jakiś materialny prezent, mam tu fajną stronę z pomysłami www.pl.dawanda.com, która bardzo mi pomogła w wyborze najlepszego prezentu! Oglądając wiele kategorii, produktów od razu nasuwa mi się myśl, kogo chciałabym obdarować danym prezentem ;-) 


Niżej kilka propozycji, pomysłów na prezent. 
Miłego wieczoru :*





DLA NIEGO...


Czekoladowy pad do gier (Klik)


Kubek(Klik)


                                                        Kolorowe skarpetki (Klik)



Piłka noża z czekolady (Klik)


DLA NIEJ..


Filiżanka (Klik)

Poduszka (Klik)

Bransoletka (Klik)

Czekoladowe szminki (Klik)

4 komentarze:

  1. czekoladowy pad spodobał mi sie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne propozycje na prezent. ja jestem wielka fanka filizanek i kubkow ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czekoladowe gadżety są świetne :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że tu jesteś. Jeśli Ci się spodobało, zostań ze mną na dłużej:)
Copyright © 2016 nataliistylee , Blogger